Konflik dalaman

Hello. It seems like I haven't update this blog for a long time because I'm too busy with upcoming PSPM. Hmm.. I just wanna let you know that this Saturday, our practicum will have  boria competition among the boria competitors. Ehemmm.. Broken english so bagi aku tulis dalam bahasa Melayu. hehehe


13 Oktober aku ada pertandingan boria. Kalau tak salah aku ada 16 praktikum kot yang bertanding. Tapi 16 competitors tu dibahagikan kepada dua so kitorang group nombor ganjil. Alhamdulillah praktikum aku takkan lawan dengan praktikum lama. Kalau lawan pun, aku tak payah risau sebab dorang group nombor genap kalau tak salah aku lah. So phewwww... lega rasanya. Sayangnya aku bukanlah penari. Aku hanya mampu jadi bahagian teknikal dan props je. sobsobs. takdir barangkali..


15 Oktober pulak aku akan hadapi MUET speaking test so I have to speak spontaneously. wow. a tough challenge for me. somehow, challenge accepted! (because MUET test is compulsory) =_______=" why must MUET, WHYYYYYYYYY?


Tanpa sedar, aku hadapi konflik dalaman yang susah aku nak tafsirkan dan mencari jawapan. cuma aku harap kejadian patah hati takkan berulang kembali. lagipun aku taknak crush kat ramai orang. sakit rasanya bila suka someone tapi orang tu tak crush kat kita pun. Nampak tak betapa terlukanya aku? Perghhh berjiwang-jiwang lak aku. geli den... *muntah hijau* kat kuliah aku suka tengok orang yang aku suka tengok. aku peliklah, bila aku dah tak suka someone, mudah pulak aku nak dekati dia. macam contoh, crush no 2. aku dah tak suka dia tapi bila aku dah tak suka lah mudah aku nak dekati dia. hari tu aku dapat borak dan duduk satu meja dengan dia. Awwwwwwwwwwwwwww... dia comel lah :3


Just wanna let you know that iLike you. hurhurrrr

No comments: