Matang sikit.

Assalamu'alaikum. Tergerak hati pulak nak update blog malam ni. Mungkin kerana tempias blog orang lain. haha. Sejak kebelakangan ni, post aku sangat tidak matang. Umur dah nak dekat 18 tahun tapi bahasa yang digunakan seperti tidak matang. jatuh standard aku. Brb.


It's annoying to see people using bahasa rempitzzz in their blog. zzzzzzzzzzzzzzzz.... Pergi masuk tadika balik.
Orang yang baca bahasa rempitzzz ni kena baca perlahan² bagi faham apa yang korang taipkan tu. ktorang pulak yang pening. Kita kenalah bertindak PROFESIONAL dalam hidup ni. cewahh. tapi itulah realitinya. matang mengikut umur. barulah orang respect. sorrylah, aku pun kadang² bertindak tak matang. but wait beb, nobody's perfect. Aku pun ada buat kesalahan jugak...

InshaAllah, aku akan cuba buat entry yang matang. macam dulu². taknak bersifat kebudak-budakan lagi. hehe. k salam (:

No comments: