samsung corby II lover

Tumblr_lhtpv2tw1p1qzb36do1_400_large
*sama macam aku* :10:

Assalamu'alaikum. heyyyy.... :c: apa khabar korang semua?? ngeee.. baru ada idea nak update blog. sebelum ni aku hanya usha post orang je... oooyee, mulai dari post ni, aku akan gunakan AKU sebab aku rasa tak selesa guna nama. mmmmm..

kalau korang nak tahu, aku ni pengguna samsung corby II. handphone ni boleh tahan comel la gak. almaklumlah, touch screen tapi harga berpatutan. Mestilah semua nak kan?? tak sangka lak aku akan dapat pakai handphone touchscreen. syukur alhamdulillah. Sorry laaa... aku tak mampu nak beli iPhone/Blackberry macam kau. Baik beli apa yang mampu kan?? 

aku ada usha pasal handphone ni dan katanya handphone tu sebenarnya untuk budak². sigh. Padanlah comel dowh handphone ni. hahhahaha. okay shut up. aku pakai fon ni okayy. aku tahu mesti ada yang tercari² mana lah nak download themes untuk fon ni.. nak download game lak katne?? haaaa... aku ada tulis jugak pasal ni tahun lepas. boleh baca SINI. Kalau nak cari themes, atau lain², boleh cari SINI. Aku selalu download game kat sini je. best woo. satu hari dah boleh habis main game tu.. ceh poyo :face50:

haha. okaylah. sampai sini je. Assalamu'alaikum ..


No comments: