Dari sahabat untuk sahabat

Bulan Jun makin menghampiri dan setiap hari aku menghitung saat untuk aku menjejakkan kaki ke Kolej Matrikulasi Johor. Masalah makin lama makin menghimpit aku dan kawan makin lama makin menjauhkan diri dari aku. Seolah² aku baru lepas melepaskan tembakan ke kepala seorang kawan dan terpaksa menjalani hukuman penjara selama 10 tahun. Apabila keluar dari penjara, semua memandang serong kepada aku. Nahhh. ilusi aku yang melampau betul-betul menyakitkan hati.


Terlalu sedih bila memikirkan aku akan berjauhan dari kawan² aku yang aku sayang selama ni. Fateha sudah pun menapak di Uniten, Wan pula akan menjadi warga kl, Fathiah pulak akan jadi anak mami lak nanti kat Penang, manakala Azureen pula akan..... hehehehe dia akan kekal disamping aku. Cewahhh jiwang di tengah hari pulak. Dari sekolah rendah aku dan dia bersama. Bukankah itu sweet? Allah tak pisahkan kita melainkan mati. Aku sayang kau, kawan² aku. Meskipun namamu tiada di atas, jangan risau, kau akan sentiasa bertakhta di hatiku. Hati aku 100GB. Masih muat nak masukkan semua kawan dalam hati. Hehe...


Tumblr_l7cp1wuhks1qcu4b7o1_500_large


Pesanan ini hanyalah secebis coretan yang mungkin berharga bagimu dan bagiku. Walaupun engkau membenci, menyampah dengan aku, takpe, aku terima dengan hati terbuka. Sebab aku sedar, aku bukanlah seorang kawan yang baik. Aku hanyalah seorang kawan yang reti naik hangin tapi tak reti memujuk, yang tak menyenangkan dan seorang rakan yang mempunyai perwatakan yang membosankan. Itulah sebabnya tak ramai yang mahu menegurku. Aku sedar. Maafkan aku.

Wahai sahabat,

Durgaasini : Awak ingatkan saya? Saya tahu awak akan berjaya satu hari nanti. Awak jangan lupakan saya ye.. :D

Pavy : Pavy, goodluck! Saya tahu Pavy boleh buat apa² course pun. Kalau boleh nak tengok Pavy jadi sejarawan. Boleh tak? Hihi :P

Anis : Aku tak rapat dengan kau tapi aku tahu kau baik, kau pandai. Dan aku pasti kau boleh berjaya. Aku minta maaf kalau aku sombong pada kau (:

Ashie : Ashie, Ashie cantik sangat. Tapi Ashie lagi comel pakai tudung. Ain support Ashie eh kalau Ashie nak pakai tudung! Harap Ashie tak marah Ain cakap macam ni, tapi seriously, Ain akan support Ashie (:

Zahirah : Zarra, hai awak hai. Mungkin satu hari nanti aku akan nampak kau di kaca TV dalam parlimen tengah berbahas? :3 InshaAllah.

Hamidah : Mida,, hihi.. aku nak bagitahu ni. Kat mana pun kau sambung belajar, kau boleh berjaya Midah...  Dan lagi satu, MIDAH, kalau kau nak pakai tudung, haaa,, aku akan sentiasa sokong kau. Percayalah aku okayy :3

Anisa : Anisa, mesti banyak persepsi kau terhadap aku kan? Haha. Aku tahu aku memang tak professional. Sorrylah.

Wafa : Janganlah kau mendiamkan diri, Wafa. Kau macam terpisah dari ktorang.. u.u

Jeeva : nanti bawak I jenjalan pergi Kelantan boleh? Nak jumpa someone. hehehe. JKJK.

Fateha : Hai minah suka kereta, Heheheh. Nanti nak tempah Ferrari satu dengan kau boleh? Cewahhh.

Fathiah : Fathiah, iLove youuuuu. hehehhe.. Nanti kat U/kolej nanti kita kuruslah. InshaAllah. Jangan lupakan aku taw. 

Wan : heyy kipas susah mati kpop. Gerard way aku mana? Bhahaha.. oh lupa lak.. kau duduk KL kan nanti? Gila awesome. dekat je dengan rumah. LOL

Azureen :  Ayeen,,,,, aku harap kita dapat satu asrama/kolej atau apa-apa jelah yang dorang panggil. Ameen. Hehe

Afifah : Aku minta maaf kalau aku ni jahat bagi kau...

Fahira : Fyra minah rock,,, stay rock okayyy :P

Fatin : Aten, aten cantik. kalau pergi Ireland, nak lelaki Ireland satu. Haha

Tumblr_linhchculv1qajjdco1_500_large


Choong : awak jangan main game selalu taw. lol.

Adli : Tolong jangan dye hair eh?? Erk...

Aliff : kau ni kenapa taknak ambil kisah pasal kelas? Dude, cmon.... Jangan macam ni.

Nik : Nik.. nanti kalau dah sambung belajar, mesti ada yg suka kau. bhahaha.

Nasem : nanti selalulah buat makan² kat rumah kau bila cuti sem.. iLike to eat ♥

Lai : lengchai,,, why you so kejam? hahaha nanti bila dah masuk u, jangan kacau perempuan selalu taw. hihi

Vinod : Kalau saya nampak awak main dengan Dato' Lee Chong Wei, saya sangat bangga! :D

Acap : acap......... acap pandai dan handsome, mesti awek keliling pinggang. :P

Adlan : Goodluck di KMP nanti. Kita pulun habis-habisan biar dapat 4flat. AWESOME!  

Shah : Aku minta maaf sangat². Dan sudah semestinya aku taknak putus persahabatan dengan kau (:

Nazri : Nanti kalau kau jadi pergi PIS tu, boleh la jenjalan kat Johor. LOLOLOLOL

Iqmal : kau pun masuk matrikulasi jugak kan? oh samalah kita. kena struggle setahun. goodluck sama kau! :D

Khairi : aku tak rapat dengan kau tapi aku harap kau anggap aku sebagai kawan sekelas kau dulu.

Afiq : Sila jangan jadi mat rempit. budak 5 Arif sayangkan kau ♥

Fyzee : Semoga kau lebih mudah membuka mulut dan berborak dengan semua orang tanpa mendiskriminasikan sesiapa (Y)

Jaafar : Nobody's perfect (:

Biarlah surat ini menjadi surat terpinggir kerana aku tidak kisah. Aku ♥ korang semua. Salam sayang. Fi Amanillah (:

No comments: