Merepek merapu kalut

Assalamu'alaikum. It's me again. :face8: Sebelum itu, aku agak teragak², patut tak aku terus menggunakan AKU dalam blog ni atau tukar kepada AIN? Kalau orang yang lagi tua baca blog ni, rasa macam tak hormat pulak... WEIRD, RUDE, dan macam-macam lagi lah!!!

"JANGAN AMBIL PEDULI APA ORANG KATA"

Okay, aku faham, aku faham. Tapi kan, kalau orang kata aku ni kasar, hmmmmm.. takkan nak biar je? *tiba² teringat akan masalah kurang sabar aku ni:face30: teruknya aku.. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... okay, lupakan. Hari ni aku ada masalah sikit.. Mungkin sebab terlebih dos bosan dan terasa bersalah sebab seperti aku telah melupakan sesuatu. Seperti aku telah menjauhkan diri dari DIA. Sedangkan DIA selalu dekat dengan aku. Aku tak pernah rasa macam ni :face60::68:

Jangan tanya siapakah DIA itu.. Biarlah rahsia. muehehehehhehe.. Hari ni nak lepaskan rindu kat belog. Oh rindunyaaa.. Muah muah muah muah :face19: Lagipun aku takde isu 'besar' nak bukak hari ni. Biasalah,,,,, isu isu macam ni bukan senang nak ketengahkan. Bila dah ada ilham, barulah aku semangat nak bukak topik (walaupun entry aku memang superhambar dan superbosan).

To be honestlah, kadang² tak best kan baca post yang pendek je.. tapi aku pun pernah buat. so wat lek je. wat lek wat pis. Hehe.. Klah, aku nak cau dulu. Salam..

P/S: Malam nanti jangan lupa baca Surah Al-Kahfi eh :face57:

With love,
:73:
Nasyie,
the teddy bear.

No comments: