Bonggol unta

Assalamu'alaikum... Alhamdulillah.. Kita berdating lagi. :face55: Start dari post ni, kita akan menggunakan panggilan AIN instead of AKU. Haha. AWKWARD...

Wanna know something?? Actually, I hate people who wear sanggul bonggol unta. Agak kejam kan kalau kita nak membenci orang yang pakai sanggul unta. Hmmm. Entah kenapa, tiap kali nampak sanggul bonggol unta tu, hati ni rasa macam benci semacam. :face32: Maaflah kalau followers ain ni adalah peminat setia sanggul tu. Awal² dah kena benci semacam.

Ain peliklah, apa yang awesome sangat dengan sanggul tu?? Dahlah fake (sesetengah orang tak mempunyai rambut yang panjang yang boleh diikat sehingga menjadi sanggul), lepas tu pelik je. Nak kata cantik kalau pakai sanggul, tak jugak. Cuba tengok balik cermin tu, fikir betul-betul dan tanya, "Eh, cantik ke sanggul tu??". Ahah. Mesti dalam hati tengah bengang je dengan ain sebab dok bukak cerita pasal tu. "Alah kau, diri tu pun tak cukup sempurna, ada hati nak komen aku." barangkali ini yang terdetik dalam hati korang. Ye, ain memang tak sempurna. Ain pun ada buat kesalahan. Ain masih mencuba membetulkan apa yang biasa, dan membiasakan apa yang betul. Kalau ada apa yang salah, tolonglah tegur. Kita kan bersaudara, so apa salahnya kalau tegur kita kan. Untuk kebaikan gak. kan? kan?? :face35:

Untuk topik macam ni, ain tak berani nak bukak lebih sebab ain pun bukannya mempunyai ilmu yang mendalam. "kalau tahu, katakan tak tahu" okay, ain hanya mampu sebarkan apa yang patut. so diharap korang dapat terima entry ni dengan hati terbuka. Sampai sini sahaja. Salam :face9:


ada entry best kat SINI



Eh ada lagi entry best. Jom layan. SINI

p/s : Anda sanggup menghabiskan masa untuk benda lain, tapi anda tak sanggup klik dua link di atas?? THINK AGAIN.

No comments: