I'm backkkk!


Assalamualaikum. hello hello. rindu sama kamu bhaaa. seriously, aku rindu sangat dengan blog aku. nak update tak dapat sebab online pakai fon. entah kenapa nokia tuh tak dapat nak buat newpost. tak tahu lah apasal. errrr. ada ke yang baca blog aku ni??? *cengkerik cengkerik* 

Dah lama tak mengarut di sini. Actually, aku taknak lah mengarut sangat di sini. Kalau boleh aku nak mendatangkan manfaat kat korang semua. huh. nvm...

Hahaha, dok kesa loh. semalam best gilerrr~ walaupun hanya duduk melepak di food court. dorang (wan, shah dan nik) art jamming. aku pulak layan lagu je lah. pastu shopping sikit. blablablablablablabla. aku tahu korang tak berminat.








photo credit to : NIKKU

4 comments:

▽mirul ▽dlan said...

==' gambaq tu jugak kau letak.. haishh..

Unknown said...

takpe. janji gmbr adlan ada. :D

S.Nadhir said...

Muehehehe :-D

Unknown said...

HAHA shah...