5 Arif AWESOME!

tajuk entry memang poyo jewww,,,, TAPI AKU KESAH APA!!

kenangan yang tak mungkin aku akan lupakan.... hari ni ada persembahan cerita dari step by wicked step ; claudia's story. aku rasa hampir semua orang cuak. TERMASUK AKU. aku sebagai ketua props memang risau kalau drama hari ni tak menjadi dan banyak masalah. Alhamdulillah, segalanya berjalan dengan lancar walaupun ada sedikit kesalahan dan kekurangan yang dilakukan.

aku paling suka part kat cafe dengan yang masa dorang menari lagu SADNESS IS A BLESSING. FYI, lagu tu sedih. kalau korang menghayati lagu tu betul², memang menyayat hati la. malangnya ktorang tak menang BEST MUSIC. mungkin bukan rezeki shah, adlan dan 5 Arif.  tapi takpelah, ktorang berjaya merangkul anugerah untuk BEST ACTOR, BEST ACTRESS, BEST SUPPORTING ACTRESS & BEST PROPS. 

bersyukur sangat² dengan award BEST PROPS yang ktorang dapat tu. tak sangka bangunan² selekeh yang aku buat tu boleh menang. aku rasa tu tak menjadi faktor utama kenapa ktorang menang. aku rasa kerana kesungguhan kawan² aku yang telah bersusah payah untuk membantu aku dengan mengangkat barang dan menyusun alatan/bahan². TERIMA KASIH, 5 ARIF . pada mulanya aku memang tergugat dengan props kelas² lain yang nampak awesome, dan aku pun macam dah putus asa untuk menang tapi rezeki milik ktorang, nak buat macam mana.

HAPPY☺

2 comments:

Anonymous said...

walaweyh ~ byk gile la korg mng ~ HAHAHAHA

Unknown said...

huhuuhuh. 4 je weyh... relax la..