I'm back for more

Assalamu'alaikum semua followersssssssssssssssss!! *cium blog* uhh uhhh rindu giler dengan blog ni. dan aku rasa macam followers aku berkurangan. *sigh* curangnya kau *mumbling* bhahahahaha.. so agaknya dah berapa lama aku tak update blog ni? I'm wondering. Hehe.

aku nak bagitahu nih... InshaAllah, 28 Mei nanti aku akan sambung belajar di Kolej Matrikulasi Johor. So kakak² dan abang² senior, silalah terima pelajar baru ini dengan hati terbuka. hikhik. kayy gediknya. Lol. Aku harap korang akan merindui aku. jap jap.. ada ke yang nak rindu aku? *krikkk krikkkk* Rasa macam tak percaya je aku dah 18 tahun tahun ni. Alhamdulillah. semoga di panjangkan umur. InshaAllah.

Ramai yang cakap belajar kat matrik ni susah. Okay seriously, aku agak cuak sebenarnya. aku pun bukanlah budak genius. tapi aku harap aku boleh buat dengan baik. aku kena lah berlawan dengan nafsu sepuas-puasnya, dan dapatkan 4flat. Oh Ya Allah, jauhkanlah aku daripada godaan-godaan manusia kejam.. -.-"

hahahha aku dah lama tak blogging so aku dah lupa ayat apa aku selalu guna. lol. so sampai sini sahaja. Assalamu'alaikum. xoxoxo

No comments: