Kafe de manggis

Alhamdulillah, tamat sudah demam result SPM. sekarang ini hanya mahu fokus course apa yang nak pilih. Terpaksa dating dengan borang UPU demi masa hadapan. Letih lah gak dating dengan dia. boleh pening dibuatnya. terlalu banyak pilihan! apa-apa pun kita merancang, Allah yang menentukan. kan kan? :face64:Benda macam ni kena pilih betul².  Mana boleh pilih macam beli baju tu.. kena fikir dengan mendalam. ingat ye, FIKIR DENGAN MENDALAM...

"kau dapat berapa?" 


jawapan aku : sikit je. Alhamdulillah, melayakkan aku untuk masuk U. InshaAllah.

Aku mengharapkan tempat di UiTM. Tapi rezeki tu kita tak tahu an. Haraplah dapat kat situ. :face34: Jujurlah aku cakap, aku sedikit sedih dengan result aku tapi itu dah rezeki aku. Padan muka jugaklah kat aku. siapa suruh main². HAHAHAHAHHAHHAHA. k shut up. Teringat satu ayat ni,

" Mesti ada pelangi selepas hujan "


Kalau kita serah semuanya kepada Allah, inshaAllah, Allah akan bantu kita. Eh, tetbe terjumpa quote lain..

Apabila kita redha atas sesuatu yang mengecewakan hati kita.. Maka percayalah ALLAH akan menggantikan kekecewaan itu dengan sesuatu yang tak dijangka. "


mungkin itu YANG PERLU aku lakukan. Redha dengan result aku. Alhamdulillah, mak aku pun tak kisah dengan result aku. tapi hati mak kan, mesti nak tengok anak dia dapat straight A's. sorry mak.... ini je yang mampu. ini je yang dapat gembirakan hati mak. bukan sengaja mahu mengecewakan mak, tapi entahlahhh,,, banyak sangat godaannya (alasan biasa budak suka online 24/7) LOL. hmmm :face60:

tadi cikna aku belanja aku makan.. dekat kafe de manggis.. kenangan tuuuuu.. sebabnya masa form 4 ktorang buat jamuan kelas kat situ. ada ke patut aku kena buat moonwalk utk satu game ni? SIGH. malu siotttt. last sekali kena ketuk ketampi. double the malu-ness. ahah :face63:perut aku ni rasanya dah semputt nak proses ayam bbq, segala jenis bebola, aiskrim dan segala jenis seafood. perut, tolonglah bertahan.... saya sayang awak, perut ♥ *bukak fridge* *grab vitagen* LOL. tak sangka pulak penuh tempat tu tadi. nasib baik ktorang g awal. kalau tak, dapat makan asap je lak. UPSSSS.. aku bukan jin.. muehehe.

 
mana satu aku eh?? LOL

seronok sangat. sebab dapat makan banyak (diet aku letak tepi dulu) :face50: heyyy siapa tak suka makanan kan.... AKU FOODIE DAN AKU TAHU. ahah! okay aku dah makin mengarut dan entry aku makin membosankan. siapa je nak baca kan?? lol. kbai. salam :face9:

No comments: