Artjam!

Assalamu'alaikum. Tadi aku menghilangkan diri dari alam maya sekejap sebab aku pergi outing. :face64: Suka sangat taw. Hehehehe. Alah, pergi The Store Sg Buloh je. Kawan-kawan aku ada artjam. Ini artjam yang kedua (yang aku join la) walaupun aku takde lah melukis sangat pun. heeeee :face18:

Aku perasan something sebenarnya. Ini jujur dari diri aku. Kalau kawan² aku tengah baca ni, jangan gelak eh. Malu aku :face12: hehehehe. To be honest, aku seorang yang tak reti bersosial. Ada kalanya aku rasa awkward bila nak bergaul dengan sesetengah orang. Aku pemalu orangnya. Tak percaya sudah. :10:

Kadang-kadang kita berubah tanpa sedar dari tahun ke tahun. Sebagai contohlah kan, dulu aku seorang yang tak berapa nak cakap dengan kawan² sekelas yang lain. Aku rapat dengan GIRLFRIENDS aku je. Tanpa sedar, aku dah mula bergaul dengan kawan yang lain. Aku mula bercakap, tegur, buat lawak bodoh bijak dengan kawan sekelas. Mungkin tak dengan semua orang, tapi tegur menegur tu ada lah. Tipulah kalau aku kata aku tak malu bila cakap dengan lelaki. Malu kot. Aku paling lemah bila orang pandang aku lama-lama :face6: (tolong jangan tenung aku. Malu!) hahahahahha.

Aku cuba untuk membiasakan diri untuk berkomunikasi dengan baik, tapi masih aku tak reti. Mungkin sebab aku memang seorang yang pemalu dari kecil. Biasalah, budak baik. *minah perasan* lol. Tadi aku perasan, aku tak awkward pun. Aku tak banyak mendiamkan diri pun. Aku tak rasa terpinggir pun. Malah aku dapat bercakap tanpa rasa awkward. *aku memang pelik* Itu apa yang aku perasan lah. Tak tahulah kalau orang lain perasan ke tak. Uuuuuuu. Harap ini satu perubahan yang positif.. InshaAllah :face40:

Waduh, nampaknya aku dah lari topik! Hahahaha. okay okay, aku memang suka melalut. Back to the topic! Sampai je The Store, lokasi UTAMA kitorang ialah COOLBLOG. Pergi The Store tanpa beli coolblog rasa macam pergi McD tapi tak beli pape walaupun mengidam sangat. LOL. Bila semua dah sampai, lepak foodcourt. Then mulalah sesi artjam... Ngeee,, aku ada sertakan sikit gambar :face64:


Acap hensem disitu main handphone.. Mesej makwe lettew :P


Wan tengah sibuk dan khusyuk melukis. Nik pun sama... Eh.
Ada chocoblog sesat dalam gambar. LOL


Apa Adlan buat tuh?? hahaha


Acap tengah gelak dengan muka Adlan yang tak cukup tidur ke?
Omaiii :face24:

Okay, aku gurau je. Hehehehe. Apa-apapun, hari ni memang best. Walaupun ktorang hanya melepak kat foodcourt sampai makcik jual makanan pun dah nyampah nampak muka ktorang je, tapi memang best. (Kalau dapat pergi arcade lagi best xP) Thanks yo Wan, Adlan, Nazri, Asraf, Nik dan Shah :face5:

Itu jelah kot untuk malam ni. Salam...

Me me me,
:73:
Nasyie,
The teddy bear.

No comments: